"segmen : aku ada blog "


Hello ! okey, Iera join contest ni sebab nak menang. klau korang ponn nak jugak kan? kan? okey, sebenarnye Iera tak pandai buat banner lagi tau ;/ boleh tak korang ajar kan? haha. okey balik kepada tadi. syarat nye SINI

nama samaran : Iera
nama blog : //forever alone
url blog : http://ierapunyecerita.blogspot.com/
usia blog : kira kira 2/12/11

tarikh tutup : 13/3/2012.

dah baca? silakan mengomen. terima kasih kerana sudi melihat.

5 comments:

Pka Rahim said...

hi dari segmen yang sama.
jemput singgah blog pka ye.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

terima kasih! :)

puteri nur afiqah said...

dari segmen yg sama... sudah follow..
sudi2 la ke blog saya...

http://princessdiaryme.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

^_^ happy blogging....

charmyiex said...

salam kenal
singgah dari segmen yg sama...follow awak..


http://charmphoenix.blogspot.com/2012/03/segmen-aku-ada-blog.html

Patrick Star said...

Hai! Datang dari segmen sama. Salam kenal..

--> Blog Rilek-Rilek <--

nabila faryzza said...

salam kenal,
datang singgah dari segmen yg sama.
selamat berblogging :)

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Insyirah.