kenapa dengan aku ni :'/


hai, assalamualaikum :)
weyh, kenapa dengan aku ni :'/ kenapa susah sangat nak lupakan dia? ya allah, luluh hati aku bila dapat tau kau kapel dgan orang lain :') and aku baru dapat tau kau dahh putus. hati aku legaa balik. and dahh lama tu. kau tanya aku yg H dahh berpunya ke belum, aku jawab dahh. kau like semua picture dia :'/ aku paham perangai kau weyh. sekali lagi aku menangis. H tu kawan baik aku sendiri aku weyh :'/ kau tak perasan kee? kau suka dia kan? kan? hmm :'/ dia lagi comel dari aku :'( first aku memang nangis sampai tak nak berhenti kan. dengan berkat kaka angkat dgan my lovely AWIN alhamdulillah aku dapat terima semua tu. insyallah aku akan kuat kan hati aku untuk lupakan kau. insyallah jugak semoga sayang aku kat kau makin lama makin kikis.kat sekolah aku nampak kau senyum, serious aku rindu senyuman kau :'/ selalu nya kau selalu senyum. skarang? hampehh~ aku tak tahu kenapa aku sampai mimpi kau 7 KALI :'( serious aku tak tipuu. kau ni playboy, lelaki perosak, bodoh, sakai, semua arhh ! ayat jee tak suka perempuan gedik tapi kau layan jugak perempuan gedik. ayatt je gempak -,- tapi hampehh. jantan jantan. tengok gambar kitaa, kita rindu dia :'/ doa kan kita semoga hati kita kuat untuk tempohi yee :') ramai orang kata aku ss, salah ke syang orang yg kita tak dpat? SALAH KE WEYH? aku buat ada reason, aku jumpa orang sana ada reason jugak bukan saje saje :'/ aku malu weyh sebab kau perempuan ! kau malu kan aku. sakai :'/ kbyee.

dah baca? silakan mengomen. terima kasih kerana sudi melihat.

No comments:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Insyirah.