tak ada motif, and memang tak ada motif --'


fuh fuhh #tiub habuk. dah banyak habuk kat blog COMEL ni :p dahh lama tak usha. hihi ♥ tarak motif ponn nak buat gambar tu. I hate the word *I LOVEYOU* dengan perkataan tu laa aku tergoda --' aku tergoda ~ aku tergoda tergoda dengan kamu :* hihi sajee jee. sebenarnye kan, kan, aku fobia dgan playboy ni. sebab aku selalu kene :3 ohh shit. sebab lelaki tak tahu perasaan perempuan --' lala, malas nak cerita pasal lelaki. naik menyampah --' act, Iera dahh happy skarang. sayy Heppyyyy ! #dah mula laa gila dia. act, Iera belum terlambat lagi sayy *HAPPY MOTHER DAY* walaupon hari ibu belum lagi tapi iera nak jugak sayy happy mother day :D yeayy ^__^v kita sayang mama kita :* JAMIATUN BT MOHD BASAR anak mu yg nakal ni nak cakap, yg anak mu yg nakal ni sayang mama :*  act, tadi kat sekolah best ~ pasal dia, pasal NURUL FAZRINI, pasal dia jugak. memang best arhh. so harini tak ada motiff --' pff bosann. byee.

dah baca? silakan mengomen. terima kasih kerana sudi melihat.

No comments:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Insyirah.