you my everthing :)


hai hai hai hai hai *lambai tangan* i'm back setelah sekian lama membiarkan blog ni kesunyian. masih belum terlambat SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADDHAN bulan yang penuh rahmat ni banyakan lahh berdoa. setiap apa yang kita berdoa insyallah termakbul pada bulan ramadhan ini. 23/7 genaplah 14 tahun saya sebagai anak dara kepada Puan Jamiatun and Tajul 'Ashikin. ceh cehh. nnnaakkk haaadiiahhh *gagap lah pulak kau ni. nak hadiah *buat muka comel. haha alahai gedik pulak. selama saya menerima khabar itu saya mampu menempuh. kalau seorang ibu pasti lagi perit kehilangan anak nyaa so saya mesti kuat. Wan masa befday Ira, please berada disisi ira macam wan buat dulu last masej dari Wan masa befday ira. k ira kuat *tepuk dada :)
k kepada tajuk tittle kita tu and lepastu gambar tu. kita ada surat untuk awak.

#Dear awak, terima kasih buat kita yang terakhir dalam hati awak. kita tak sangka dan tak sangka sangat saya orang terakhir dalam hati awak. terima kasih jugak sebab masih sayang saya. surat awak bagitu insyallah saya akan jumpa dia. awak memang tak sempurna tapi awak sempurna bagi saya. saya akan melawat awak suatu hari nanti. saya cuma nak awak selalu bersama saya ketika sedih atau gembira, saya akan bawa surat tu hari hari sebab saya akan buat macam awak disisi saya. saya dah banyak tempoh dugaan semua ni, itu berkat awak dalam hati saya. saya akan simpan nama awak elok elok dalam hati saya, walaupon saya dah ada kekasih bahkan suami awak tetap yang teristimewa dalam hati saya. thanks for everthing crush ♥ you my everything arwah Muhd Wan Anuar Ariffin#

dah baca? silakan mengomen. terima kasih kerana sudi melihat.

No comments:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Insyirah.