Miss you spirit ♥

Assalamualaikum.
harini tiba tiba teringat dekat arwah wan. miss her very much. orang kata kalau kita menangis sebab kehilangan sesorang itu bermakna kita tak redha pemergian dia dan kalau kita asyik menangis roh dia tak tenang tapi ira menangis bukan tak redha tapi ira rindu dia, rindu sangat. rindu gelak dia and everything about her "saya janji tak akan tinggalkan awak walaupun saya dah tak ada nanti. saya janji akan selalu disisi awak" saya ingat lagi janji awak janji yang tak munasabah! manusia pandai berjanji tapi tak pandai tepati. awak kata akan selalu disisi saya tapi mana? saya rindu awak. setahun lebih dah awak tinggalkan saya, saya rindu awak rindu sangat. semua orang disisi ira bagi nasihat yang pergi biarlah pergi Allah lebih sayangkan dia. ira redha pemergian dia tapi ira rindu dia.

"kalau saya dah tak ada nanti tolong beri nama anak lelaki awak muhd wan anuar arffin dan yang perempuan wan nur atikah ya"
"kalau saya dah tak ada nanti, jaga diri baik baik. jangan lupa solat, dengar cakap mak bapa. saya sentiasa disisi awak"

bye assalamualaikum.


dah baca? silakan mengomen. terima kasih kerana sudi melihat.

No comments:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Insyirah.