if it stopped :')



ya allah, serious hambamu ni rindu the moment :') can it stopped? kalau laa bumi ni boleh putar kan balik masa, Iera tak sia sia kan masa tu :') tapi, benda dah jadi ~ tak boleh nak ungkit kan? kenapa dgan kau kawan? sanggup kau kan ♥ sohaii la kawan, aku boleh maaf kan kau, tapi jangan sampai aku benci kau sayang :') aku dahh lama sabar dgan kau. pernah kau mintak maaf? tak pernah weyh :') sob sob. aku benci kau gila babeng :') yes, kalau laa boleh putar kan masa aku nak tengok depan mata aku sendiri apa yg kawan aku cerita tu :') it's true right? sampai hati weyh :'/ selama ni aku percaya kau seratus peratus., sekarang? kau tikam belakang aku. harituh aku menangis sebab kau kawan :') first time kott. sebab kau melampau. aku nak cerita ni ♥

semalam 28 dengan 29 hari bulan 4 ada hari kantin au. moment aku dengan nurfazrini ♥ jee yee. sampai dia hilang weyh, okey time tu aku mengelabah gila. yelaa dia kan sorang sorang, haa time tu laa aku pikir negatiff takut kene culik ke kann :p sob sob. lepastuh kitorang jaga gerai sama sama, sweet tak kitorang? moment kitorang berduaa jee, sebab yg lain semua kawad :'/ lepastuh jalan sama sama. weyh, aku dahh mula rindu doe time tuhh ♥ kalau boleh putar kan balik :') aku akan pengan tangan kau jee, tak bagi kau hilang -__-' sorry takda gambar kitorang, sebab handset Iera buat masalah. sob sob :'/ gambar sikit sikit jee tangkap. okey kepada NURFAZRINI BT MOHD HASANI Iloveyou ♥ :') act, hari sabtu first ada mood, lepastuh kawan buat perangai terus takda mood :') sabar je laa Iera, semoga dia berubah :')

dah baca? silakan mengomen. terima kasih kerana sudi melihat.

No comments:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Insyirah.