Thanks to her ♥


Hello hello :D (gembira tipu :'/) dahh lama tak berblogging. nak tahu sebab nyee? sebab Iera busy. Iera hanya melawat blog Iera sekejap jee. Iera tak ada mood nak blogging, kita rindu blog kitaa :'/ ♥ ecehh #gedik dahh mulaa. kenapa Iera tak ada mood? macam macam Iera tempoh sejak akhir akhir ni. allah nak uji Iera kot ♥ :') tak apaa, Iera tempoh dengan ikhlas, memang Iera rasa lemah semangat nak tempoh, tapi dengan berkat doa Iera, akhir nye Iera kuat :') Iera sayang kawan kawan Iera, Iera tak nak gaduh :'/ tapi sejak akhir akhir ni, kenapa dia berubah? dia lupaa kee kawan lama dia? #tak apa Iera, maybe dia dahh bosan dgan kawan lama and dia nak pergi ke kawan baru pulak :') Iera sabar sabar, ini dugaan yg ketiga untuk kau Iera :') tak apa Iera terima jee ♥

Thanks to allah ♥
Thanks to mom and dad for raising me up from small ♥
Thanks to friend for make me smile ♥
Thanks to her because it is present in Iera life, and make me love you very much ♥ but it is only memory ♥
Thanks to yosrita for make me spirit ♥
Thanks to Khalisah and Nana always beside with me ♥
and Thanks to you guys yg membaca ni sebab support Iera ♥

keep your tear Iera ♥ show your smile to her :') kenapa aku tak boleh lupakan hang weyh :') i try and i try, tapi tak boleh. kau muncul lagi dalam ingatan aku ♥ alhamdulillah kita orang masih contact satu sama lain. tapi kadang kadang, aku rindu kau :') aku rindu senyuman kau. #dahh laa Iera tak payah ss sangat nak cerita pasal dia :'/ okey i stop. aku kene tutup dgan senyuman, hari hari Iera menangis. sebab kawan, sebab dia  ♥ ya allah, banyak nye dugaan mu. #sabar sabar. tengok aku dahh nak menangis :') sob sob.
ya allah, kau kuat kan hambamu ini untuk tempohi dugaan mu :') kau berakhir kan dengan senyuman yg seindah dalam hidup ku. kau lenyapkan laa dia dalam ingatan ku :') kau berubah laa dia ke jalan mu :') sesengguhnye, ini dugaan mu, aku terima dengan redha ♥
amin ~ :)

dah baca? silakan mengomen. terima kasih kerana sudi melihat.

No comments:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Insyirah.